Filtrovani paketu

Zdenek Masek sediss na seznam.cz
Pátek Únor 21 22:56:22 CET 2003

To je 2cd od computer press (RH 7.0 CZ) a balicek iptables je soucasti
prvniho instalacniho cd. Vydano tusim 1999, pouzil jsem to jen proto, ze
tomu staci 32MB RAM, tolik ma me lin pc. Jeste tu mam 6cd SuSe 7.0, ale ten
vyzaduje min. 64 MB RAM, takze jsem to nezkousel. Cili nejde o nejake osobni
preference, byly ciste prakticke duvody. Delam s tim, co mam. Takze asi
zustanu u tech ipchains a iptables vezmu zatim v teoreticke rovine formou
seznameni s prikazy. Co byste eventualne rikal na to zkusit pozdeji ten
Mandake Multi Network Firewall? Na tom se ale asi clovek moc nenauci, ze?

Zdenek Masek