armada m700 RH 7.3 install problem

Jakub Mahdal Mahdal.Jakub na seznam.cz
Sobota Únor 22 00:06:10 CET 2003

DD,
	bohuzel tema problemu instalaci distribuci je zde donekonecna
omilano a nerad to resim tady ale mozna se vyreseni tohoto problemu bude
hodit pro ostatni potencialni uzivatele tohoto distra na tomto nbooku.
Takze mam problem s %subj%. Konfigurace nbooku: P3-700,576MB RAM,
40GBhdd ... . Bohuzel po bootu z cd a vyberu parametru kernelu mi nedojede
dal vubec(zakys, jakoby v prepnuti do videomodu, ale s tim problem
nejspis neni, prozkousel sem ruzne volby - text, nofb, ruzne vga mody,
mem=576M ... a jejich kombinace ),

Pri pokusu instalace RH 7.1 v expert modu se kernel po chvili odejde
kernel panicem typu:

"Cannot create kernel iobuf cache"
a "unable to handle kernel NULL pointer dereference at virtual adress
000000030"

Vsechny cd jsou v poradku, testovany na ruznych stanicich. Hdd je uplne
cisty bez jakychkoli partisen. Hledani v konferenci nepomohlo.
Tento nbook byl z ruznych nezavislych stran pro linux celkem doporucovan,
takze problem bych u typu nebidel, IMO bych to videl na nestandartne
vysoke pameti, ktera je normalne u armad tak 128M, a tech onboard 64M a
2x256 by se nemusely s tim default kernelem snaset. Je to mozne?

Vedel by si nekdo rady?
Dekuji za vas cas.

--
             |             Jakub "Avenger" Mahdal                |