SUSE graficka konzole pod RH 8.0 ?

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Úterý Únor 25 02:18:10 CET 2003

Tuesday, February 25, 2003, 2:18:50 AM, you wrote:

> On Tue, Feb 25, 2003 at 01:37:18AM +0100, Matous Jan Fialka wrote:

> Zkoumal jsem to kdysi v SuSE 7.3 a už si to moc nepamatuji. Ten obrázek
> tam nakreslí initial ramdisk, předá se jako parametr příkazu mk_initrd
> (soubor ve formátu JPEG). Co by mohl být problém, je patch do jádra,
> který umožňuje zadat polohu toho okna na stránce - dělá to příkaz
> /bin/splash, který prostřednictvím /proc/splash předá jádru informace
> o rozměrech a poloze toho okna, kam se smí psát. S tím patchem by mohl
> být trochu problém (ale možná má Redhat něco podobného), jinak by to
> [...]

Dekuji mnohokrate za odpovedet. Moje chyba, ze jsem v dotazu neuvedl,
ze jsem Linuxovy zacatecnik, chcete-li novacek. Zda se mi to nejak slozite.
Neslo by to prosim malicko upresnit? Vypada to velmi nadejne, ale asi si s
tim nebudu umet tak docela vedet rady...

Dekuji mnohokrat...

--
Matous Jan Fialka

E-Mail:  fialka.linux na seznam.cz