Jak nainstalovat co nejlepe OpenOffice CZ na Debiana?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Únor 22 10:46:29 CET 2003

Marek Turnovec wrote:

> V podstate jsem dotaz polozil uz v $subj, ale abych to ujasnil:
> Jak postupovat co nejlepe s ohledem na konzistenci systemu? Je nejaky
> .deb balicek? Mam si ho zkusit nejak udelat? Jak? Nebo proste rozbalit
> stazeny archiv a pustit setup?

Ja to resil rozbalenim a setupem a vse v pohode funguje. Jedine na co jsem
narazil bylo to, ze pri vhodne nastavenem umask se nektere soubory
nastavilty tak, ze je neslo cist jako other a proste to nefungovalo.
Reinstalace s vhodnejsim umask to resila.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)