Jak nainstalovat co nejlepe OpenOffice CZ na Debiana?

dep DepMlade na seznam.cz
Sobota Únor 22 15:21:06 CET 2003

Uz sem to vyresil ... jestli Ti nevadi mit pouze eng verzi staci napsat
"apt-get update && apt-get install openoffice.org" a jestli chces mit
lokalizovanou sem to resil tak ze sem si sosnul oo-cs (z
http://oo-cs.sourceforge.net/) (nainstalovat do /opt/OpenOffice.org
(./install a pak z /opt/OpenOffice.org/ instaluju pomoci ./setup userum
(pac muj poc pouziva cela rodina :) a jeste upravil jsem jeden balicek z debianu
(kterej si muzes sosnout z
http://r2x232.mistral.cz/download/openoffice.org-debian-files_1.0.2-2+1_all.deb
coz jsou skripty pro OO :) pro OpenOffice 1.0.2 CZ ...
EnjoY !

michal