Problem s Voodoo Rush (Alliance semiconductors AT25)

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Pondělí Únor 24 09:22:32 CET 2003

> Dobry den,
> prisel jsem nejak ke karte Alliance Semiconductors AT25 (melo by to byt neco
> cemu se rika voodoo rush,
> moc se v tom nevyznam :), v X se pouziva driver "apm".

Vcelku dobra karticka mal som ju (vid archiv konfery) problem bol ten ze
som ju pod Xfree 4.x nerozchodil

> Jeste poznamka - nejde mi o rozjeti 3D akcelerace, ta je mi putna, ale aby
> aspon ty Xka jely :)
> Distribuce RH8.0 - Xka 4.2.0

musis mat (podla dokumentacia) nainstalovany glide-VR (to VR je
dvolezite) a v xfree spiusteni glide driver.

> Omlouvam se za nepresny popis, ale zapomnel jsem si jaksi zapsat postup,
> ktery jsem provedl
> a ted nesedim u toho inkriminovaneho stroje...

Do konfery som davbal ako to rozchodit pod xfree 3.3 (poterbujes
opatcnuty X server lebo grafika i voodoo zdielaju graficku ram)