Problem s Voodoo Rush (Alliance semiconductors AT25)

Miroslav Prymek prymek na tiscali.cz
Sobota Únor 22 23:20:26 CET 2003

Dobry den,
prisel jsem nejak ke karte Alliance Semiconductors AT25 (melo by to byt neco
cemu se rika voodoo rush,
moc se v tom nevyznam :), v X se pouziva driver "apm".

S puvodnim nastavenim Xka nenabehly s hlaskou: "hang in ??????????fifo()".
Omlouvam se, ale ted nemuzu
napsat tu hlasku presne, ale jestli je to obvykla chyba, tak snad budete
vedet :)

Zkousel jsem se vrtat v konfiguraci, ale moc voleb tenhle driver neobsahuje.
Po nejakych zmenach
jsem dosahl tohodle stavu:

X-ka nenabehnou, zatuhnou a nejde se ani prepnout do konzole. Chipset se
spravne rozpozna
jako AT3D. Log zadne podle me dulezite informace neposkytuje - vsechno se
zda byt v pohode.

S driverem "vesa" jede, ale jen na frekvenci 60Hz, na cemz se neda pracovat.

Jeste poznamka - nejde mi o rozjeti 3D akcelerace, ta je mi putna, ale aby
aspon ty Xka jely :)
Distribuce RH8.0 - Xka 4.2.0

Omlouvam se za nepresny popis, ale zapomnel jsem si jaksi zapsat postup,
ktery jsem provedl
a ted nesedim u toho inkriminovaneho stroje...

Miroslav Prymek