SUSE graficka konzole pod RH 8.0 ?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Únor 25 02:03:06 CET 2003

On Tue, 25 Feb 2003, Matous Jan Fialka wrote:

> Videl jsem bezet SUSE Linux 8.x a nemohl jsem si nepovsimnout, ze ma
> zabudovanou jakousi "zvlastni" konzoli. Misto klasicke textove ci RH
> graficke je u SUSE jakasi graficka konzole "prazvlastni" (Obrazek na
> pozadi? Konzole v mensim okne uprostred? Nebo tak nejak? Jen jsem to
> zahlid...) Jelikoz jsem ale verny RH, avsak toto specialni reseni od
> SUSE se mi velice libi, rad bych se zeptal, jestli to nekdo pod RH
> nerozchodil a pokud ano, tak jak? Mam RH 8.0 :)

Pravdepodobne mate na mysli framebuffer - novejsi redhaty se uz s nim vsak
mam takovy dojem instaluji taky, pokud zjisti, ze to s grafickou kartou
ktera je v danem stroji zvladne. Ovsem pokud se mu ta autodetekce
nepovede, muzete mu tozkusit vnutit rucne. Viz dokumentace v
/usr/src/linux/Documentation/fb

--
JiKos.