Ximian Red Carpet

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Únor 25 08:50:22 CET 2003

Dobry den.

Nekdo tu pred nedavnem doporucoval Ximian Red Carpet jako takovy lepsi
up2date pro Redhat. Vyzkousel jsem to na RH8.0. Vypada to hezky, pouziva se
to celkem jednoduse. Doporucilo mi to update Evolution, vypsalo to
zavislosti a ktere baliky budu muset taky nainstalovat. Spustil jsem to a
zdechlo to na zavislostech. Mohl jsem napsat nejaky report, ale to je tak
vsechno. Cili pouzitelnost nic moc. :-( Ten report jsem poslal, jsem
zvedavy, jestli se neco bude dit. Kdybych mel ted dat doporuceni, tak Red
Carpet teda ne. Podivam se, co umi apt-rpm.

TNX