Ximian Red Carpet

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Únor 25 09:13:13 CET 2003

On Út, 2003-02-25 at 08:50, Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Nekdo tu pred nedavnem doporucoval Ximian Red Carpet jako takovy lepsi
> up2date pro Redhat. Vyzkousel jsem to na RH8.0. Vypada to hezky, pouziva se
> to celkem jednoduse. Doporucilo mi to update Evolution, vypsalo to
> zavislosti a ktere baliky budu muset taky nainstalovat. Spustil jsem to a
> zdechlo to na zavislostech. Mohl jsem napsat nejaky report, ale to je tak
> vsechno. Cili pouzitelnost nic moc. :-( Ten report jsem poslal, jsem
> zvedavy, jestli se neco bude dit. Kdybych mel ted dat doporuceni, tak Red
> [...]

Ja to teda pouzivam pres rok ke sve plne spokojenosti na serveru i
desktopu, evolution mam cerstvy taky touto cestou, nekolikrat za tu dobu
to taky lehlo na zavislosti, red-carpet za to v principu nemuze, spis
nekvalitni baliky.  Proste tomu obcas musite pomoct nejakou rucni
odinstalaci nebo --force. Nevim, zda apt-rpm se stejnou repository jako
ma ximian, by v te situaci dopadl lip. I kdyz nic proti apt nemam, spis
naopak - doma si hraju s debianem a jsem zatim nadsen.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>