POKROK> Was:Re: armada m700 RH 7.3 install problem

Misu misu na ns.ipg.sk
Úterý Únor 25 11:17:04 CET 2003

On Sat, 22 Feb 2003, Michal Kubecek wrote:

> Zkuste nejdoíve ten test zopakovat s konzervativnijším nastavením
> easování v setupu. Easto se stává, 3/4e pami<< dilá chyby a3/4 od ureitých
> hodnot výše.

:))) LOL :)))

To je notebook tam nejde nastavit prakticky nic.
Mam ho doma a mam zhodou okolnosti ten isty problem. Mam tam sice 64+64 od
vyrobcu, ale uz som v tom otestoval cca 6 roznych modulov 256MB a zatial
ani jeden nesiel.

V biose to nema ziadne nastavenia ohladom ram.

Ale inak je to super spolahliva a pod liuxom velmi chodiva masinka. Mozem
len odporucit.
--
                                                  .  .