Obrazek do framebufferu v RH8.0 ???

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Středa Únor 26 03:37:32 CET 2003

Dobry den,

rad bych se zeptal, zda je mozne umistit permanentne do framebufferu
nejakou bitmapu (jako pozadi konzole nebo popr. jen do jeji horni
casti s tim, ze text by zacinal az od urcite pozice y).
Jsem ochoten kvuli tomu i prekompilovat jadro (tedy pokud vubec
takovou vec jako linuxovy novacek zvladnu).
Pokud nekdo vite jak na to (treba jsem naivni a ono to vubec nejde)
uvital bych vzhledem ke svemu novackovstvi ponekud obsirnejsi navod
(alespon tak, abych se tim mohl prokousat pomoci zname dokumentace).

Muj system jest

LIN: RedHat 8.0,
GFX: nVidia GeForce4 MX440-T8X 64MB mem.,
CPU: Pentium4 1.8GHz
MEM: 256 MB

Dekuji mnohokrat a preji krasny den (noc)...

--
Matous Jan Fialka

Email Linux: fialka.linux na seznam.cz
Private:     matous_jan.fialka na seznam.cz, matous_jan.fialka na post.cz

Snail Mail:  Kamenicka 1/365
             17000 Praha 7, Holesovice
             Ceska republika

ICQ Number:  305749556