Přihlašování do domény Win 2000

Olšavský Marek Marek.Olsavsky na sostgvb.cz
Středa Únor 26 06:45:14 CET 2003

	Dobré ráno,
na jednom počítači ve firmě jsem se rozhodl nainstalovat si LINUX. Ten comp se používá jako proxy server pro mou učebnu a není z nejvýkonějších, tudíž sáhnu po něčem starším (RH 7.0). Jako hlavní server máme něco na čem jedou Win 2000 Server. Přihlašujeme se do domény a nevím, jak toto nastavit v LINUXu. jde o to, že já potřebuji být na počítači jako root (to je jasné), ale zároveň aby měli k němu přístup i kolegové. Všichni, kromě roota, musí mít heslo ověřované z domény a ne jedno pro doménu a jedno pro stroj.
	BTW: jakou proxku byste doporučovali?
	Díky CUagain
	     MaReK "Penguin" Olsavsky
Private mail: MaReK.Olsavsky na seznam.cz
private web: http://www.mujweb.cz/www/orsm
ICQ#: 160 178 925

PS: pokud mi budete potřebovat poslat přílohu, nečiňte  tak prosím v proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevřeném (a méně náročném) .rtf. Děkuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You