PROC NE "Debian + nvidia" ?

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Středa Únor 26 07:18:26 CET 2003

> Dotaz, nemate nahodu LCD display?

> Zkousel jste VESA fb? S tim mi original nvidiacky ovladac s XFree chodi
> ke vsi spokojenosti na vetsim mnozstvi ruznych masin s ruznymi NVidia
> kartami. Lepe nez konzola bez fb.

Ja nevim, asi jo... po 1. instalaci pres jadro ....bf24 byla obrazovka v
grafice - vzhledem
k tomu, ze ovladac pro fb (myslim) je pouze pro matrox, musel to byt vesa fb
nebo ne??

zajimave je, ze v suse (ktery pouziva fb velmi hojne) ani v mandraku jsem se
s timto problemem nesetkal - na Geforce4
ve vsech moznych variantach. vzhledem k tomu, ze mi tady chodi mandrake,
rekl bych

ze to bude proste problem mezi verzi xfree, verzi nvidia.o, touto konkretni
graf kartou a nebem
( a vzhledem k tomu, ze nikdo podobny problem nemel)

Pepa