PROC NE "Debian + nvidia" ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 26 09:34:48 CET 2003

> Zkousel jste VESA fb? S tim mi original nvidiacky ovladac s XFree chodi
> ke vsi spokojenosti na vetsim mnozstvi ruznych masin s ruznymi NVidia
> kartami. Lepe nez konzola bez fb.

Vaši debatu sleduji jen tak napůl, ale toto mě zaujalo.

Vám se podařilo skloubit ovladač od NVidie (ten "polobinární") a
framebufferem ? A můžu poprosit o nakopnutí jak na to ? Určitě
by to zajímalo i další lidičky ...

Pokud jsem dobře sledoval nářky jiných uživatelů, jsou tyto
problémy :

 - ovladač od NVidie + fb pro nv = zatuhnutí mašiny
 - ovladač od NVidie + fb pro VESA = snímková frekvence konzoly
jen 60 Hz.

Nebo je to už snad jinak ? Přiznám se, že na velkém monitoru by
se mi na konzoli líbilo mít víc znaků, ale koukat na 60Hz
blikání se mi nechce.

Předem díky za odpověď.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz