dalsi LPT porty do PC

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Únor 26 07:39:15 CET 2003

> Nazdar vsichni.
>
> Nevite nahodou nekdo o karte s LPT porty? Podminkou je jejich co nejvetsi
> pocet (alespon 4, lepe 8) a funkcnost pod Linuxem (to bych sem nepsal,
> ze:-). Jedine co jsem nasel je Kouwell a tam jsou jenom 2 kousky (a o linuxu
> tam pro jistotu nepisou).

Momentalne mam Kouwell (1xLPT + 2xCOM) + jiny Kouwell (2xLPT) a
chodi to pekne. Tedy az na par drobnosti (i kdyz vyrobce
prezentuje obousmerne datove prenosy vic nec 1MB/s, nedonutil
jsem spolupracovat s externim diskem jinak nez v nibble - 4 bit
rezimu).

Pouzivani toliak LPT ma ovsem 2 hacky :
 - kdyz mam v PC obe zminene karty, start Win98 se v jednu
chvili zarazi na cca 25 s (nereaguje ani na NumLock), pak
nabehnou v poradku. Linux je nastesti dokaze inicializovat
rychle.

 - je potreba si je poradne popsat (io, irq) aby se v tom clovek
vyznal :)

BTW jake bude nasazeni ? Docela by me zajimalo, k cemu nekdo
vyuzije 8x LPT ....

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s