PROC NE "Debian + nvidia" ?

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Středa Únor 26 10:00:34 CET 2003

Vám se podařilo skloubit ovladač od NVidie (ten "polobinární") a
framebufferem ? A můžu poprosit o nakopnutí jak na to ? Určitě
by to zajímalo i další lidičky ...

Pokud jsem dobře sledoval nářky jiných uživatelů, jsou tyto
problémy :

 - ovladač od NVidie + fb pro nv = zatuhnutí mašiny
 - ovladač od NVidie + fb pro VESA = snímková frekvence konzoly
jen 60 Hz.

Nebo je to už snad jinak ? Přiznám se, že na velkém monitoru by
se mi na konzoli líbilo mít víc znaků, ale koukat na 60Hz
blikání se mi nechce.

Předem díky za odpověď.

No... prave... vicemene nepodarilo. pod debianem (predmet diskuze) to prave
nejde (a ti i bez fb :-)))
a pod SuSE (nvidia.o, SuSE 8.0, 8.1)  xfree-1024x768, 100Hz, fb 1024*768,
60Hz --- bohuzel. vice se take
nepodarilo (vga = 791 myslim)

Parada byla s matroxem G400max, tam chodil krasne fb na 100Hz (jako x) ==>
mimo jine to,
ze prepinani konzole <=> xfree bylo rychle asi jako prepinani 2 text.
konzoli (temer)
bohuzel v kt400 nechtel chodit, => vymena za nv [ parhelia=super xx moc moc
draha ]

Pepa