Samba - z lin ano, z win ne

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 26 10:39:34 CET 2003

Jsou v poradku machine accounty? Asi ano, kdyz se problem tyka i win9x,
ale radeji to overte. A neni to nahodou jen problem s browsingem? Kdyz se
na to smbclient pripoji, tak se mi jeste nestalo, ze by to nebyly ochotne
zopakovat win9x, pokud jsem jim predhodil IP.

-- Honza Houstek