Samba - z lin ano, z win ne

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Středa Únor 26 10:50:03 CET 2003

> Jsou v poradku machine accounty? Asi ano, kdyz se problem tyka i win9x,
> ale radeji to overte. A neni to nahodou jen problem s browsingem? Kdyz se
> na to smbclient pripoji, tak se mi jeste nestalo, ze by to nebyly ochotne
> zopakovat win9x, pokud jsem jim predhodil IP.

Bohuzel to nereaguje na nic - IP, netbios-name, hostname... Vzdy to win
nahlasi jako nenalezene.

Navic ono to jeden den fungovalo bez problemu, nefunkcni se to stalo
takrikajic 'pres noc'.

A sluzba samozrejme restartovana byla - (jinak by se mi neprojevily zadne
zmeny).

Logy smbd ani nmbd nehlasi nic podezreleho.

Diky za napady...

J. Firt