RAID radice

Středa Únor 26 15:15:55 CET 2003

On Wed, Feb 26, 2003 at 02:59:18PM +0100, Vaclav Dusek wrote:
> S HPT jsem stravil nekolik dnu - shit (integrovany na desce Abit, AMD)
Ja mam na 2och servroch onboard 4kanalovy HPT "RAID" (Epox neviemkolko).
Nepouzivam to vsak v RAID mode ale len JBOD (kazdy disk zvlast), a funguje to
bez problemov. Na jednom z tych servroch mam normalny softwarovy RAID5.

> S radici Promise na deskach MSI jsem problemy nezaznamenal
No, ja som mal jeden onboard promise na Asuse (OK) a v PCI prevedeni niekolko
CMD/Kouwell/Promise, a bolo to tiez ok.

> RedHat 7.3
Ja mam na uvedenych 7.2jku.

Bye,