RAID radice

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 26 17:31:24 CET 2003

> Ja mam na 2och servroch onboard 4kanalovy HPT "RAID" (Epox neviemkolko).
> Nepouzivam to vsak v RAID mode ale len JBOD (kazdy disk zvlast), a
> funguje to bez problemov. Na jednom z tych servroch mam normalny
> softwarovy RAID5.

Ony ty onboard HPT radice nejsou tak uplne RAID. Kazdopadne at delate co
delate, tak nejlepsi vysledek s timhle zelezem dosahnete stejne tak, ze ho
pouzijete jako obycejny IDE radic a povesite na to linuxovy SW raid.

Pokud chcete HW raid a chcete, aby to poradne fungovalo (tj. vykon,
spolehlivost apod.), budete si holt muset poridit neco lepsiho, nez tyhle
srandovni karty.

-- Honza Houstek