Jak dostat KDE 3.1 do SuSE 8.1?

bob.bob na email.cz bob.bob na email.cz
Středa Únor 26 15:16:37 CET 2003

Zdravim,

coby domaci uzivatel SuSE 8.1 jsem zatouzil po KDE 3.1. Vzhledem k tomu.
ze na Internet muzu tak akorat pres GPRS, pokusy o online aktualizaci
jsou dost neekonomicke (jak pres Yast, ktery by mi stejne tohle KDE
stejne asi nezaktualizoval, tak pres apt4rpm, ktery by dopadl moyna lip.)

Nu coz, vypalil jsem si balicky KDE 3.1 pro SuSE 8.1 a zkusil otrockou
praci odhadovani co driv aby tomu neco nechybelo s rpm -Uvh. Narazil
jsem na to, ze zavislosti si stezovaly na absenci KDE 3.0.5 (nebo
alespon jeho casti) .

Je muj postreh spravny, ze pro aktualizaci KDE 3.0.3 na 3.1 v SuSE 8.1
musim nejdriv aktualizovat na 3.0.5? (bych cekal, ze kdyz balicky
produkovali u SuSE pro 8.1, ze to bude chtit 8.1 a ne upgradovany 8.1).

Existuje nejaky postup jak upgradovat  na KDE 3.1 v SuSE 8.1? Navody co
jsem videl na webu mi konci na zavislostech a sdb.suse.com mlci.

Diky za jakekoliv nasmerovani

bob
--
bob.bob na email.cz