RAID radice

Martin Kokeš martin.kokes na site-well-bezpomlcky.cz
Čtvrtek Únor 27 10:02:59 CET 2003

"Vaclav Dusek" <Vaclav.Dusek na upce.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3E5CC836.2080807 na upce.cz...
> S HPT jsem stravil nekolik dnu - shit (integrovany na desce Abit, AMD)
>
> S radici Promise na deskach MSI jsem problemy nezaznamenal
>
> RedHat 7.3

Nejsem nijak zatížený na HPT, ale měl byste nejdříve spíš porovnat testy
výkonnosti (viz Google) právě Promise vs. Highpoint. Osobně jsem neměl
problém ani s jedním, ani s druhým, ale výkonnostně je Promise někde na
úrovni CMD a daleko za úrovní HPT nebo dokonce Intelovského ICH2...

Ovšem na hardware XOR to prostě nemá (Escalade).

MK