Disaster recovery

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Únor 27 12:21:55 CET 2003

Pod dojmem poslední příhody (zmizel mi adresář /etc a /lib, důvody jsem
ještě nestudoval, zatím obnovuji) se ptám - máte někdo připravenu
takovou yálohu, kterou můžete použít pro totální obnovení systému (HW
chyba disku, rm -rf / a pod.)? V takovém případě je většinou k dispozici
jen disketa a CD-ROM. V případě, že mám "spoustu" vlastních úprav
systému (vlastní kernel, nastavení aplikací atd.) je obnova novou
instalací a pak nějakým datahováním z pásek asi dost komplikovaná.

Máte někdo připraven nějaký postup nebo přímo udělátor pro tento případ?

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.