Disaster recovery

Čtvrtek Únor 27 12:38:54 CET 2003

On Thu, Feb 27, 2003 at 12:21:55PM +0100, Vladimir Naprstek wrote:
> Pod dojmem poslední příhody (zmizel mi adresář /etc a /lib, důvody jsem
> ještě nestudoval, zatím obnovuji) se ptám - máte někdo připravenu
> takovou yálohu, kterou můžete použít pro totální obnovení systému (HW
> chyba disku, rm -rf / a pod.)? V takovém případě je většinou k dispozici
> jen disketa a CD-ROM. V případě, že mám "spoustu" vlastních úprav
> systému (vlastní kernel, nastavení aplikací atd.) je obnova novou
> instalací a pak nějakým datahováním z pásek asi dost komplikovaná.
>
> Máte někdo připraven nějaký postup nebo přímo udělátor pro tento případ?
Existuje nejaky program, ktory vytvori recovery cd specificke pre tvoj system,
meno som zabudol, pozri na freshmeat.

Ja to riesim uplne normalne dennymi bekapmi (dump cez ssh na centralizovany
backup server ktory ma raid, databazy cez pg_dump resp mysqldump). Restore je
velmi rychly.

> Vladimír Náprstek
> Severočeská plynárenská, a.s.
Hmm, akciovka a nema backupy.