program na ulozeni beziciho systemu

Martin Masin mms na fyslab.hut.fi
Pátek Únor 28 12:32:01 CET 2003

On Fri, 28 Feb 2003, Leo Hadacz wrote:

> Zdravim,
>
> chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nevite o moznosti ulozeni s moznosti
> obnoveni stavu celeho systemu (Linuxu, popr. i Windows 2000). Neco jako
> hibernace u notebooku. Aby bylo jasne, o co mi jde, scenar by mohl byt
> takovyto: pracuji v Linuxu, mam otevreno spoustu okynek a najednou
> potrebuju prebootovat do Windows. Stisknu tlacitko "ulozit", pocitac
> ulozi image pameti a nabootuje Windows. Az to vyridim, dam reboot a
> nabootuju zpet ulozeny image pameti.
>
> Leo

	Zalezi na tom, co pouzivate. Samozrejme, ze nejde udrzet spojeni,
napr. ssh nebo ftp, Pokud pouzivate Gnome (KDE neznam, ale neco podobneho
bych tam cekal take), muzete zaskrtout "Ulozit aktualni nastaveni" pri
odhlasovani a pak by se vam mela vsechna okna (programy) obnovit ve stavu,
v jakem jste je zanechal.

						Martin Masin