program na ulozeni beziciho systemu

Leo Hadacz leo.hadacz na siemens.com
Pátek Únor 28 13:18:05 CET 2003

On Fri, Feb 28, 2003 at 01:32:01PM +0200, Martin Masin wrote:
> On Fri, 28 Feb 2003, Leo Hadacz wrote:
>

> 	Zalezi na tom, co pouzivate. Samozrejme, ze nejde udrzet spojeni,
> napr. ssh nebo ftp, Pokud pouzivate Gnome (KDE neznam, ale neco podobneho
> bych tam cekal take), muzete zaskrtout "Ulozit aktualni nastaveni" pri
> odhlasovani a pak by se vam mela vsechna okna (programy) obnovit ve stavu,
> v jakem jste je zanechal.

To ne, pouzivam GNOME, ten obnovi jen oknove programy, ktere splnuji
alespon jistou cast urcite specifikace komunikace programu s desktopem.
Jedna se o session management, to funguje. Pak jeste taky umi spustit
desktopove aplikace, ktere bezely (aspon nektere). Ale vim v
gnome-terminalu to holt ani korektne neukonci, ani pak znovu nespusti. Krom
toho toto trva vsechno desne dlouho.  A to jsem prave nechtel. Pokud by se
jen natahl image pameti, bylo by to rychle. Ja samozrejme chapu, ze to neni
jednoducha vec.  Rozhodne nestaci vydumpovat nekam pamet. Ale zda se, ze
zatim zadne stabilni reseni neni.

> 						Martin Masin

Leo

--