novellem spravovana sit a pristup z linuxu do samby na win

Karel Kral co-as na quick.cz
Středa Leden 1 14:00:57 CET 2003

Dobry den,

Dne út 31. prosinec 2002 13:13 jste napsal(a):

> Pls potrebuju poradit, jak primountit windozi sdileni do linuxu. Nanestesti
> se tu windozi masiny prihlasujou jako klient site novell, a v smb.conf je
> jen moznost nt domeny. Je nejaky zpusob jak se primoutit do woken, ktery
> obsluhuje novell server? ncplameriny a spol mam installed, novelovsky
> sdileny i tiskarny mi slapou, jen nevim jak skloubit sambu s novellem...

Mozna jsem presne nepochopil co potrebujete - pripojeni na novell vam funguje,
ale potrebujete jeste pripojeni na win (stanici). Ubiral bych se tedy smerem
mount -t smbfs (a dalsi options). Zkuste pripadne podrobneji popsat co
potrebujete.

Karel Kral