novellem spravovana sit a pristup z linuxu do samby na win

Hunterz hunterz na mirc.cz
Čtvrtek Leden 2 04:22:36 CET 2003

Karel Kral wrote:

> Dobry den,

> Mozna jsem presne nepochopil co potrebujete - pripojeni na novell vam
> funguje, ale potrebujete jeste pripojeni na win (stanici). Ubiral bych se
> tedy smerem mount -t smbfs (a dalsi options). Zkuste pripadne podrobneji
> popsat co potrebujete.
>
> Karel Kral
> --
ano pokousim se mountout smbfs win stanice. Bohuzel se moutnu akorat na
sambu druhyho tucnaka v siti. Kdyz dam nmblookup korektne se mi windows
stanice najdou, ale smbclient najde akorat myho a kolegovo tucnaka. Kdyz se
pokusim namoutit nejaky ty windy,

 mount -t smbfs -o username=lama,password=lama //win1/aaa /home/user/konfigy

 tak to zahlasi chybu:

25876: session request to WIN1 failed (Called name not present)
25876: session request to *SMBSERVER failed (Called name not present)
SMB connection failed

Novell neni moje parketa, a je pravdou ze jsem zatim uspesne provozoval
sambu jen na win-lin siti, tak bych rekl, ze je nekde tam problem.

Jeste ke konfigu win stanic: Maji zavedeneny ipx/spx,netbeui a tcp/ip. Do
site se prihlasuji jako klient novell a ve vlastnostech maji rizeni
pristupu prave pres ten novell server. Na tom novellu ucet mam, ale jestli
je kvuli linuxu potreba nejaky zvlastni dalsi nastaveni, nez maji win
klienti to opravdu nevim.