IP tunel - cipe - nemuzu nahodit rozhrani

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 2 10:02:55 CET 2003

On Wed, Jan 01, 2003 at 09:01:31PM +0100, Boruvka wrote:
>     snazim se zprovoznit cipe mezi dvemi RH 7.1.
>
> Spustim ciped-cb -o /etc/cipe/options.cipcb0 -tvari se to OK,
> ovsem v logu se objevi: missing argument peer (nekdy se objevi missing argument key - nevypozoroval jsem zavislost)
> Zadani ifconfig cipcb0 se tvari, ze rozhranni existuje, ovsem nejsou u nej videt zadne IP adresy :(

Zkuste postupovat podle tohoto návodu -

http://www.root.cz/clanek/1307

> Neni mi jasne, jak by v pripade, ze bych mel vice vnitrnich oddelenych siti, vypadal konfiguracni soubor,
> napr. kdyby v serveru a bylo eth2 192.168.2.0 a chtel bych tunel  pro tento rozsah, staci routovani?

Ano. Ovšem routovací informace musí být na obou stranách.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz