IP tunel - cipe - nemuzu nahodit rozhrani

Boruvka qWe na scnet.cz
Čtvrtek Leden 2 10:20:48 CET 2003

 Dobry den,
    Vas clanek jsem samozrejme cetl a prave z nej jsem usoudil, ze je neco
spatne, nebot v nem pisete, ze po nakonfigurovani rozhrani by mely byt videt
IP adresy ipup cipcb0 - tyto IP prave ve vypisu nevidim. Zkousel jsem
laborovat s konfiguraky, zkousel jsem howto z internetu i pripklady dodavane
s balickem, bezuspesne.

    Nevim, v cem by mohla byt chyba, zeljmena proc jednou se mi v logu
objevi hlaska missing argument peer a nekdy se objevi missing argument key.

    Mate nejaky tip? Dekuji Vam Boruvka :)