ATI All IN Wonder 7500 a TVout, RH8

Jan Wagner jan.wagner na quick.cz
Čtvrtek Leden 2 10:42:04 CET 2003

> chipem all in wodner se pripojuji ke zvukove karte kabelem, jehoz
> oznaceni mi bohuzel unika... Vim ze jsem v hardwaru slaby, ale
> neprozradil by mi nekdo, jaky kabel mam vlastne zadat???

Ten 26pinovy konektor je puvodne takzvany Video Feature Connector (VFC), coz
je standard IBM z roku 1987, pak se to vyvinulo do VAFC cili VESA Advanced
FC nekdy v roce 1993, pokud se nemylim. Slouzilo to jako sbernice s vetsi
sirkou pasma, ISA a ani EISA, MCA či VL nebo PCI to pro real-time video
totiz nestihaly. 16bitovy VAFC chodil udajne az na 75 MB/s nebo 32bitovy i
150 MB/s.

Janek