pomoc s ipchains

josef sidlo jos na seznam.cz
Čtvrtek Leden 2 10:53:23 CET 2003

Dobrý den. Jsem už asi třetí rok začátečníkem a nyní se potýkám s
firewallem.

Firma ve které pracuji si pořídila pevné připojení na internet.
Protože bych si nerad udělal do sítě díru dovolil bych si požádat o
pomoc.

Jako Firewal jsem použil Linuxový (mandrake 7.2) počítač se dvěma
síťovkami,
kde jsem horko těžko nastavil firewall s ipchains

vnitřní síť je dána 10.0.0.0/24   IP 10.0.0.230
venkovní síť např 200.0.0.128/29  IP 200.0.0.130

před firewallem mám router od provozovatele s adresou 200.0.0.129
ve vnitřní síti mám poštovní server např. 10.0.0.210

potřebuju  se z internetu dostat na výše uvedený poštovní server
ale jak to nějak pokud možno bezpečně a striktně udělat nevím.
(napsanou poslopnost příkazů bych víc než uvítal)

za případnou pomoc děkuji
Josef

Reklama:
E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz