pomoc s ipchains

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Leden 2 11:00:00 CET 2003

> Dobrý den. Jsem už asi třetí rok začátečníkem a nyní se potýkám s
> firewallem.
>
> Firma ve které pracuji si pořídila pevné připojení na internet.
> Protože bych si nerad udělal do sítě díru dovolil bych si požádat o
> pomoc.
>
> Jako Firewal jsem použil Linuxový (mandrake 7.2) počítač se dvěma
> síťovkami,
> kde jsem horko těžko nastavil firewall s ipchains

Nechci radit, ale pokud jste "tretim rokem zacatecnik" a mate potize s
ipchains, stahnete si image MultiNetwork Firewallu od stejne firmy, nedavno
vysel a umi presne to, co potrebujete. A to tak, ze snadno.
Pripravuju k nemu recenzi.... casem nekde vyjde.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz