IP tunel - cipe - nemuzu nahodit rozhrani

Boruvka qWe na scnet.cz
Čtvrtek Leden 2 17:04:00 CET 2003

Dobry den,
    zkousel jsem to i na RH8, podarilo se mi dostat k rozhrani cipcb0 IP
adresy, ovsem nyni jsou
inet adr a P-t-P adresy stejne, uz nevim, kde mam co spatne. Nepouzivam pro
startovani rozhrani
skript netvork, rozhrani si nahazuji rucne, stejne tak routovani.

Mozna spatne chapu pointu toho tunelu, ma to byt tak, ze s verejnou IP
serveru A svazu napr. IP 10.0.0.1/252
a s verejnou IP serveru B svazu napr. IP 10.0.0.2/252 a pote na tyto adresy
mohu naroutovat co chci?

Toto je moje predstava, ale uvedene konfiguracni soubory tomu nenasvedcuji -
z nich plyne, jako by se vytvorily tunely dva.
Nerozumim, proc to tak je :( - v nize uvedenem prikladu se vytvori 2 tunely,
neni to zkombinovano s ethernet bridgem?
Preci pokud mam na eth1 serveru A IP 192.168.0.1, jak mohu mit adresu ze
stejneho rozsahu na vzdalenem konci tunelu na jinem rozhrani?
To je preci bridge nebo ne?

    Jsem zmaten. Boruvka :(

> Pokud máte Red Hat Linux je vhodnější než konfigurační soubor
> /etc/cipe/options.cipcb0 použít
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcg-cipcb0.