IP tunel - cipe - nemuzu nahodit rozhrani

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 2 10:33:31 CET 2003

On Thu, Jan 02, 2003 at 10:20:48AM +0100, Boruvka wrote:
>     Vas clanek jsem samozrejme cetl a prave z nej jsem usoudil, ze je neco
> spatne, nebot v nem pisete, ze po nakonfigurovani rozhrani by mely byt videt
> IP adresy ipup cipcb0 - tyto IP prave ve vypisu nevidim. Zkousel jsem
> laborovat s konfiguraky, zkousel jsem howto z internetu i pripklady dodavane
> s balickem, bezuspesne.

Pokud máte Red Hat Linux je vhodnější než konfigurační soubor
/etc/cipe/options.cipcb0 použít /etc/sysconfig/network-scripts/ifcg-cipcb0.

Do /etc/cipe/options.cipcb0 na obou stranách dejte jen -

key 854398215913825793182751984375afdeadec3fff

resp. váš šifrovací klíč

a do /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-cipcb0

DEVICE='cipcb0'
ONBOOT='yes'
USERCTL='no'
MYPORT='6000'
PEER='194.213.224.250:6000'
IPADDR='192.168.1.254'
PTPADDR='192.168.0.254'
TYPE='CIPE'

A na druhé straně zase

DEVICE='cipcb0'
ONBOOT='yes'
USERCTL='no'
MYPORT='6000'
PEER='193.179.71.194:6000'
IPADDR='192.168.0.254'
PTPADDR='192.168.1.254'
TYPE='CIPE'

Pak už je na obou stranách nahoďte rozhraní pomocí ifup cipcb0.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz