eepro100 vs. e100 (kernel 2.4.20)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Leden 2 21:36:44 CET 2003

Peter.Mann na tuke.sk (Peter Mann) writes:

> Heyaaa!!!
>
> ma niekto z vas skusenosti s ovladacmi e100 a eepro100?
>
> EtherExpressPro/100 support (eepro100, original Becker driver)
> EtherExpressPro/100 support (e100, Alternate Intel driver)
>
> doteraz som pouzival eepro100, v 2.4.20 sa objavil "alternate" driver
>
> e100:
> author:      "Intel Corporation, <linux.nics na intel.com>"
> license:     "GPL"
>
> eepro100:
> author:      "Maintainer: Andrey V. Savochkin <saw na saw.sw.com.sg>"
> license:     "GPL"

> [...]

No pokud si to vybavuju, tak ten ovladac primo od Intelu u serverovych
karet podporuje takove veci jako AFT (adaptive fault tolerance), load
balancing a podobne opicky, ale nezkousel jsem, u serveru by se mi to
ovsem hodne libilo. Ale informace je to tak rok stara jeste kdyz to
Intel mel jenom na svych strankach.

Brno, Czech Republic