eepro100 vs. e100 (kernel 2.4.20) - problem se sitovkou

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 3 09:05:51 CET 2003

> ma niekto z vas skusenosti s ovladacmi e100 a eepro100?
>
> EtherExpressPro/100 support (eepro100, original Becker driver)
> EtherExpressPro/100 support (e100, Alternate Intel driver)
  Ja jsem prave ted rozchozoval pocitac s ethernet chipsetem: 82559ER (rev
09) (dle lspci). A mel jsem nasledujici problem:

  eepro100 mi sitovku sice nadetekoval, ale nebyl schopen s ni pracovat,
stale si stezoval na transmit timeouty a nic neprijimal.

  e100 chodi take OK, ALE: pri nahozeni site sitovka sice zdanlive nabehne,
ale driver se cca v jedne tretine pripadu nejak "nechyti" a neposila to (ani
se nepocitaji ani odeslane packety), ani to nic neprijima. Pokud se udela
ifdown -a a ifup -a (Debian - shozeni a nahozeni interfacu), tak se to obcas
chytne (opet cca 1/3 pravdepodobnosti neuspechu).

  Jinak zajimave je, ze kdyz naodim driver e100, pak ho odstranim, vlozim
eepro100 a zkonfiguruji sit, tak to bezi - zrejme eepro100 jen nejak spatne
inicializuje ten chipset.

  Mate nekdo podobne zkusenosti?

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----