Debian instalace + HPT374

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pátek Leden 3 00:31:13 CET 2003

DD,

Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> Zkuste posledni 2.4.X-acY nebo 2.5.x-acY verzi, bude chodit __urcite__,
> viz lkml a nebo historie tohoto listu...

no, na soucasnem SuSE beham 2.4.20-ac2 s patricnymi patchemi z
HighPointu (povedlo se mi totiz ten opensource driver stahnout jeste
kdyz tam byl) a bez problemu.
Nicmene bych potreboval trochu navest, jak donutit Debian aby instaloval
z jineho kernelu, nez ktery tam ma defaultne (?) - jde mu podstrcit
skrze napr. bootdisk jiny kernel - nainstaluje se pak korektne?
V ten okamzik kdy bude nainstalovano neni problem, ten modul z HPT
funguje bezvadne (i kdyz uz tam vlastne neni ;), ale potrebuje zdroje
kernelu - ktere celkem logicky nemam, kdyz ten debian nemam
nainstalovany ...

diky za ochotu,
Robert

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]