Debian instalace + HPT374

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Leden 3 02:35:38 CET 2003

> [...]
>
> no, na soucasnem SuSE beham 2.4.20-ac2 s patricnymi patchemi z
> HighPointu (povedlo se mi totiz ten opensource driver stahnout jeste
> kdyz tam byl) a bez problemu.
> Nicmene bych potreboval trochu navest, jak donutit Debian aby instaloval
> z jineho kernelu, nez ktery tam ma defaultne (?) - jde mu podstrcit
> skrze napr. bootdisk jiny kernel - nainstaluje se pak korektne?
> V ten okamzik kdy bude nainstalovano neni problem, ten modul z HPT
> funguje bezvadne (i kdyz uz tam vlastne neni ;), ale potrebuje zdroje
> kernelu - ktere celkem logicky nemam, kdyz ten debian nemam

No pokud vam to pomuze, tak debianu pouziva VZDY vanilla jadro, tedy
jadro z ftp.kernel.org. A navod na vyrobu instalacnich disket s
vlatnim jadrem bude nekde na internetu, google vam pomuze.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P