textový mailer - pro Cyrus IMAP

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Leden 3 13:33:43 CET 2003

On Pá, 2003-01-03 at 13:08, Peter Surda wrote:
> Pouzivam mutt vylucne cez imap asi tak pol roka. Je tam par drobnych bugov,
> ale da sa to obabrat okolo toho.
>
> Jedna z vyhod imap-u je, ze na pristup mozes pouzivat prakticky lubovolny
> email client, ja pouzivam este aj mozillu a squirrelmail.
Vyhody IMAP znam a pouzivam ho, nejlepsi je evolution, pouzitelna
mozilla, ale obcas by se mi mohl hodit i pristup pres ssh.

Uz se mi podarilo jednotlive foldery Cyrus imapu otevrit.

Lze je nejak automaticky prochazet nebo je nutne je po jednom
nadefinovat? Pokud ne jde alespon udelat nejaky seznam a ten pak ulozit?

Jinak by to pro me bylo prakticky nepouzitelne, protoze jich mam nekolik
desitek a jejich jmena si nepamatuji a navic casto nejaky pridavam ci
odebiram.

Pavel