textový mailer - pro Cyrus IMAP

Pátek Leden 3 16:39:36 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 01:33:43PM +0100, Pavel Lisy wrote:
> Vyhody IMAP znam a pouzivam ho, nejlepsi je evolution, pouzitelna
> mozilla, ale obcas by se mi mohl hodit i pristup pres ssh.
No, este mas moznost pouzivat webmail (cez https pochopitelne).

> Uz se mi podarilo jednotlive foldery Cyrus imapu otevrit.
>
> Lze je nejak automaticky prochazet nebo je nutne je po jednom
> nadefinovat? Pokud ne jde alespon udelat nejaky seznam a ten pak ulozit?
No, mutt-u sa da povedat napr.:
- ze posta prichadza do roznych mailboxov a ma vsetky checkovat
- aby vypisal zoznam folderov v aktualnom foldery

Ja mam folderov stovky, ale nove emaily mi prichadzaju len asi do 6tich. Tie
mutt checkuje a ked pride novy, tak to oznami a da sa tam priamo prepnut. Ked
chcem ist do nejakeho ineho, mozem to napisat priamo (tab-completion
pochopitelne ide) alebo vybrat zo zoznamu.

> Pavel
Bye,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?