mys na notebooku

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Leden 3 15:36:32 CET 2003

On Thu, 2 Jan 2003 19:51:01 +0000 (UTC), Pavel Janík wrote:

: Je pro Vás řešením i to, že budou fungovat obě myši současně? GPM i novější
: XFree umí použít více myší.

Obavam sa, ze dve PS/2 mysi naraz nepojdu a touchpady sa zvyknu tvarit
ako PS/2...

V sucasnosti by som uz odporucal pouzivat USB mysi (ak pravda
notebook prislusny slot ma). Rozchodit PS/2 a USB sucasne
je trivialne - priklad je priamo v man XF86Config
(aspon pre 4.2.0 - hladat CorePointer a SendCoreEvents).
Bez problemov to prezije aj manipulaciu za jazdy - akurat
prednedavnom som to instaloval u seba.

Zdravi
--
                                        Stano