mys na notebooku

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 3 21:36:03 CET 2003

   From: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>
   Date: Fri, 3 Jan 2003 14:36:32 +0000 (UTC)

Ahoj,

   > : Je pro Vás řešením i to, že budou fungovat obě myši současně? GPM i novější
   > : XFree umí použít více myší.
   >
   > Obavam sa, ze dve PS/2 mysi naraz nepojdu a touchpady sa zvyknu tvarit
   > ako PS/2...

na všech noteboocích, co jsem dosud měl bylo možné používat současně
i externí PS/2 myš i interní touchpad (taky PS/2).

   > V sucasnosti by som uz odporucal pouzivat USB mysi (ak pravda
   > notebook prislusny slot ma). Rozchodit PS/2 a USB sucasne
   > je trivialne - priklad je priamo v man XF86Config
   > (aspon pre 4.2.0 - hladat CorePointer a SendCoreEvents).
   > Bez problemov to prezije aj manipulaciu za jazdy - akurat
   > prednedavnom som to instaloval u seba.

Přesně - hlavně nezapomenout na AllowMouseOpenFail ;-)
--
Pavel Janík

... and the program is stable like baseground during an earthquake.
                  -- Matthias Eckermann about beta of some program