file system error

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Leden 3 22:48:06 CET 2003

Dne pá 3. leden 2003 18:06 jste napsal(a):
> Zdravim,
> bohuzel natvrdo se mi restartoval pocitac (vypadek proudu),
> ted tu zapasim s tim abych ho zprovoznil ale vubec se mi nedari.
> Nevite nekdo prosim jak to dat dohromady?
> Mam redhat 8.0.
> Ten /boot je na zvlastni partisne von je chudera linux napul na
> jednom hdd s win2000.
>
> Po nabehnuti systemu a odklepnuti Y pro force check file system
> se system checkuje ale vypise nasledujici :

Mě když se stalo něco podobného tak jsem po tom hesle roota spustil fsck bez
jakýchkoliv parametrů (pouze zadal disk) odklepal několikrát Y a v pohodě
potom konec reboot a vše šlapalo OK.

Akorát ta oprava trvala dlouho, už jsem myslel že se to seklo. :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |