file system error

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Sobota Leden 4 02:00:29 CET 2003

Petr Šobáň wrote:

> Mě když se stalo něco podobného tak jsem po tom hesle roota spustil fsck
> bez jakýchkoliv parametrů (pouze zadal disk) odklepal několikrát Y a v
> pohodě potom konec reboot a vše šlapalo OK.
>
> Akorát ta oprava trvala dlouho, už jsem myslel že se to seklo. :-(

man fsck říká zhruba toto :

fsck [ parametry ] filesys

tedy když napíšete fsck / nebo fsck /boot či jaké filesystémy ještě máte a
mohou být pošozeny, tak to jede.

Chápu, že je asi nesmysl vás odkazovat na manuál, když se k němu nemůžete
dostat, ale až to rozchodíte, doporučuji pročíst. Kdoví kdy to budete ještě
potřebovat.

B.Klapuch