Metacity

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 3 21:38:57 CET 2003

   From: Borek Lupomesky <borekl na volny.cz>
   Date: Fri, 03 Jan 2003 13:46:32 +0100 (CET)

Ahoj,

   >    Cim dele pouzivam RH 8.0, tim vice mi leze na nervy novy WM
   > Metacity. Nevim, jestli jsem tak slepy, ale jedine nastaveni,

[...]

já jsem stejný (až na to, že se jednalo o jinou distribuci) problém vyřešil
tak, že jsem prvně vyzkoušel sawfish2, pak jsem se z toho půl dne léčil
a nakonec jsem skončil u mírně upraveného blackboxu.

Nicméně uznávám, že mé požadavky nejsou příliš standardní ;-)
--
Pavel Janík

Well, after spending a lot of time hacking on Emacs you develop
a particular intimacy with point.  A sort of friendship which
doesn't allow for "the" to appear in front of "point" any more.
                  -- Stefan Monnier in comp.emacs