Metacity

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Leden 4 07:06:54 CET 2003

On Pá, 2003-01-03 at 21:38, Pavel Janík wrote:
>    From: Borek Lupomesky <borekl na volny.cz>
>    Date: Fri, 03 Jan 2003 13:46:32 +0100 (CET)
>
> Ahoj,
>
>    >    Cim dele pouzivam RH 8.0, tim vice mi leze na nervy novy WM
>    > Metacity. Nevim, jestli jsem tak slepy, ale jedine nastaveni,
>
> [...]
>
> já jsem stejný (až na to, že se jednalo o jinou distribuci) problém vyřešil
> tak, že jsem prvně vyzkoušel sawfish2, pak jsem se z toho půl dne léčil
sawfish2 neni stastna volba (takto byly oznaceny nejake upravy v RH),
idealni je prelozit si novy sawfish, coz je tusim verze 1.2 (viz home
page), ma dodelanou spolupraci pro 2D workspaces, ... Nektere
vlastnosti, ktere  byly znepristupneny (jiz v predchozich verzich) se
daji opet pridat (staci odkomentovat par radek v lispu). Ja mam
napriklad velmi rad otevirani novych oken under pointer a uz mi to opet
funguje.

> a nakonec jsem skončil u mírně upraveného blackboxu.
>
> Nicméně uznávám, že mé požadavky nejsou příliš standardní ;-)
Moje take ne a nakonec jsem v podstate spokojen.

Pavel