mys na notebooku

mira tempír mira-list na cekit.cz
Sobota Leden 4 00:44:27 CET 2003

Ahoj,

Pavel Janík wrote:
>    > : Je pro Vás řešením i to, že budou fungovat obě myši současně? GPM i novější
>    > : XFree umí použít více myší.
>    >
>    > Obavam sa, ze dve PS/2 mysi naraz nepojdu a touchpady sa zvyknu tvarit
>    > ako PS/2...
>
> na všech noteboocích, co jsem dosud měl bylo možné používat současně
> i externí PS/2 myš i interní touchpad (taky PS/2).

Jestli je tohle zacatek hlasovani, tak moje zkusenost z Aceru a HP je
takova, ze po zastrceni mysi do PS/2 portu se touchpad vypne - tedy
plati to, co psal Stano - a nejak se mi zda, ze bez moznosti ovlivneni
toho na urovni operacniho systemu, ale nevim. Ted kdyz jsem to zkousel
na HP (z dob Aceru mam USB mys takze me to driv ani nenapadlo), udelal
mi jeste takovy sprym, ze se touchpad po odpojeni PS/2 mysi nerozjel ...
ale predem priznavam, ze jsem nezkoumal jestli to neni moje chyba.

m.

--
Mira Tempír
www.cekit.cz