distribuce pro 486/12ram

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Leden 4 09:52:48 CET 2003

On Fri, 3 Jan 2003 17:28:53 +0000 (UTC), Tomas Hlavacek wrote:

: nojo, ja mam, pravda, ponekud rychlejsi 486tku (133MHz), ale 24MB RAM...
: RH8:-)) a v celku pekne na tom bezi tomcat a relativne rozsahla Javova
: aplikace:-)

Bolo by mozne niekde zverejnit priblizny popis nasadenia?
Prave taketo "use cases" su veci, ktore pri vyzdvihovani
prednosti Linuxu dost pomozu.

Ja mam jednu 486, 100 MHz, 24 MB RAM a pravdu povediac sa
s nou rozumne pracovat nedalo, aspon teda v X nie.
Momentalne robi router/firewall - tam to samozrejme
plne dostacuje aj s tym, ze bezi z ramdisku - ale
urobit z niecoho podobneho aplikacny server mi teda
pripada dost odvazne :-)

Zdravi
--
                                  Stano